مقاله و بهترین ها

بایگانی

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است .

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ب.ظ

عرصه تنگ و محدود خویش پرتویی از انوار بلند آن روح بزرگ را به نمایش گذارد.

عطش روح انسان حق جو برای درک ابعاد شخصیت شگرف مردی که جامع کمالات و نیکیهاست آنگاه اوج می گیرد که قطره ای از چشم زمزم وجودش بنوشد گواه این مطلب عشق بی شائبه امت نسبت به امام امت که هر روز افزونتر می گردد که فرازی از آن در تشییع پیکر پاک آن یگانه پیشوا به نمایش گذاشته شد اکنون که روح آن هدیه الهی به مسلمانان جهان ، عاشقانه بسوی معبود پر کشیده است دنیا متوجه شده که چه گوهر گرانبهایی را از دست داده است و در مقابل او سر تعظیم فرود آورده و به عدم شناخت او اعتراف می کند و بهتر است دیگر بار سیری عمیق و شناخت دقیق از راه امام، جهاد امام، ایمان و اخلاص امام، استقامت امام و زندگی امام داشته باشیم.

حضرت امام روح الله(ره) حداقل ده کار بزرگ، انقلابی و سرنوشت سازدر زندگانی انقلابی خود  کرده اند که متوجه باشیم امام خمینی زنده است تا تاریخ زنده است و هرچه داریم و به هرجا که رسیده ایم ، مرهون نقش آفرینی شخصیت قرن،‌ حضرت امام خمینی هستیم.

اولین کار بزرگ او « احیای اسلام » بود.
دومین کار بزرگ او « اعاده روح عزت به مسلمین » بود.
سومین کار بزرگ او این بود که به مسلمانها « احساس درک امت اسلامی » داد.
چهارمین کار بزرگ او « ازاله یکی از مرتجعترین و پلیدترین و وابسته ترین رژیم منطقه و جهان » بود.
پنجمین کار بزرگ او « ایجاد حکومت اسلامی بر مبنای اسلام » بود.
ششمین کار بزرگ او « ایجاد نهضت اسلامی در عالم » بود.
هفتمین کار بزرگ او « نگرش جدید در فقه شیعه » بود.
هشتمین کار آن بزرگوار « ابطال باورهای غلط در باب اخلاق فردی حکام » بود.
نهمین کار بزرگ او « احیای غرور و خودباوری در ملت ایران» بود.
دهمین کار بزرگ او اثبات این نکته بود که « نه شرقی نه غربی » یک اصل عملی و ممکن است.

مرقد مطهر حضرت امام(ره) 14 خرداد هرساله میقات گاه عاشقانی است که هر ساله سواره و پیاده از اثنی نقاط کشور خود را به بارگاه آن امام می رسانند و با ولی امر خود بیعت مجدد می کنند. عشق و وفاداری ملت ایران به مقتدای خود مثال زدنی است. 23 سال از فراغ یار می گذرد و ملت ما در طول این برحه حوادث و فتنه های گوناگونی را به سلامت طی نموده اند و به سوی آینده پیشتازند. آینده ای روشن که ان شا الله پرچم ولایت از دست نائب برحقشان امام خامنه ای به دست صاحب اصلی شان امام زمان(عج) برسد. می خواهم جمله ای هم به امامی بگویم که نعمت حضورش را به درستی درک نکرده ام. همه چیز را در غیابش از اطرافیان و از نوشته ها شنیده ام. هر بار که نکته ای از زندگی ایشان می خوانم به خود می بالم که ادامه دهنده همچو امامی هستم. می دانم لیاقت می خواهد که سرباز واقعی ولایت باشم و از خداوند متعال می خواهم که این لیاقت را به من بدهد که جان ناقابلم در راه حفظ ولایت فدا شود.

بر گرفته از آرمان های انقلابی یک ملت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۳
ahmad ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی